2 maja 2021

Różowe kwiaty z foamiranu

Cześć!
Ostatnio tak się składa, że większość prac scrapowych robię w odcieniach niebieskiego.
Może właśnie dlatego, w ramach zachowania równowagi, kwiatki z foamiranu zrobiłam różowe. :)

Uczyłam się robić róże, jednak cała zabawa z formowaniem i sklejaniem kwiatów okazała się trudniejsza niż przypuszczałam.
Przetestowałam kilka kwiatkowych wykrojników i najlepiej sprawdził mi się Flower 001 od Lady E.
Efekty możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.



Druga wersja kwiatków, wyciętych innym wykrojnikiem już tak bardzo mnie nie zachwyciła,
bardziej przypominają jakieś sukulenty, niż eleganckie róże.
Tak czy inaczej, pierwsze próby bardzo mnie zachęciły do dalszej nauki.
Nic tak nie ozdabia kartki jak piękne kwiaty, a zwłaszcza róże. :)



Dziękuję Wam za odwiedziny! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz