9 listopada 2020

Christmas chocolate box / Świąteczny czekoladownik na Merci

Hello!
Today I bring you a chocolate box for Merci in a Christmas version, made on a base in a beautiful red color. To decorate the packaging, I used a large, completely non-Christmas chipboard frame, which I originally intended to decorate the album cover. However, I rarely make albums and I liked the frame very much, so I decided to use it in this project.

Cześć!
Dzisiaj przynoszę Wam czekoladownik na Merci w wersji świątecznej, wykonany na filigrankowej bazie w przepięknym czerwonym kolorze. 
Do ozdobienia opakowania użyłam dużej, zupełnie nieświątecznej ramki, którą pierwotnie przeznaczyłam do ozdobienia okładki albumu. 
Jednak albumy robię rzadko a ramka bardzo mi się spodobała, dlatego postanowiłam wykorzystać ją w tym projekcie.








I have used:
Ze sklepu wykorzystałam:



Have a wonderful day!
Życzę Wam miłego dnia! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz