11 lutego 2020

Tagi z różyczkami / Tags with small roses

Cześć!
Przyszła pora na porządki w mojej pracowni!
Nie zaskoczę Was jeśli napiszę, że znalazłam mnóstwo skarbów, o których zupełnie zapomniałam 😄
Postanowiłam konsekwentnie 😁 wykorzystywać te przydasie w bieżących pracach.

Na pierwszy ogień poszły malutkie różyczki, które kupiłam przez pomyłkę, nie sprawdzając oczywiście ich wielkości przed zakupem 😄
Różyczki nie wyglądały zbyt dobrze na większych projektach, dlatego przeleżały kilka lat w czeluści szuflady. Dzisiaj pozwoliłam im zagrać pierwsze skrzypce na tagach proporcjonalnych do ich wielkości i mam wrażenie, że prezentują się całkiem ładnie 😊

Hello!
It's time to clean up my studio!
I won't surprise you if I write that I found a lot of treasures that I completely forgot about  😄
That's why I promised myself to use these forgotten things in my ongoing works.

The first one are the tiny roses, which I bought by mistake, without checking their size before buying 😄 
Rosettes did not look good on larger projects, so they stayed several years in the depths of the drawer.
Today I let them play the main role on small tags and I think that they look quite nice 😊









*****

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny :)
Thank you for visiting my blog :)

*****

2 komentarze: