29 lipca 2024

Kartka - sukienka na powitanie dziewczynki / A dress-shaped card to welcome a girl

Cześć! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z kartką - sukieneczką na powitanie nowonarodzonej dziewczynki. 
Kartkę okleiłam fioletowym i beżowym papierem z kolekcji Romantic Memories Basic. 
Jako ozdoby dodałam białe wycinanki z zestawu Ramki okrągłe - z mniejszej ramki wycięłam kołnierzyk i rękawki, 
a z większej fragmenty, które imitują koronkę na dole sukienki.

Na kartce nie mogło zabraknąć kwiatów, które wycięłam z usztywnianych tkanin w pięknych odcieniach różu i fioletu. 
Wykorzystałam wykrojniki z zestawów: Kwiaty nr #13, Niezapominajki, Małe kwiaty #12 oraz Małe kwiaty #11 i #13.
Obok kwiatów pojawiły się również: Banerki #1, Listki wiosenne oraz Gałązki oliwne.

Hello! :) 
Today I come to you with a dress-shaped card to welcome a newborn girl. 
I covered the card with purple and beige paper from the Romantic Memories Basic collection.
 As decorations I added white cutouts from the Round Frames set - from a smaller frame I cut out the collar and sleeves, 
and from a larger one I cut out fragments, that imitate lace at the bottom of the dress. 

The card could not be complete without flowers, which I cut out from stiffened fabrics in beautiful shades of pink and purple. 
I used dies from the sets: Flowers no. #13, Forget-me-nots, Small flowers #12 and Small flowers #11 and #13. 
Next to the flowers I added also: Banners #1, Spring leaves and Olive branches.










Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


        

          








Pozdrawiam / Greetings





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz