8 kwietnia 2024

Nowe życie opakowania od telefonu / New life for the phone packaging

Cześć! :)
Pomysł na moją dzisiejszą inspirację narodził się podczas wielkanocnych porządków, kiedy to znalazłam niepotrzebne opakowanie po telefonie. Białe, solidne pudełko z grubej tektury aż się prosiło, aby nadać mu drugie życie.
Okleiłam je papierami z kolekcji Cosy Cottage oraz Summer Time. Zamiast zwykłego zamknięcia, wieczko zrobiłam ze sztywnej przezroczystej folii. Jako zwieńczenie całego projektu, na górze pojawił się owalny dekor, przywiązany do pudełka wstążkami.

Z wykrojników wykorzystałam małą owalną ramkę, gałązki oliwne, liście słoneczników oraz drobne gałązki z zestawu Wianek i gałązki. Do stworzenia kwiatów z tkaniny wybrałam zestawy wykrojników nr #13, słoneczniki, kwiaty małe #12 oraz #11 i #13.

Hello :)
The idea for my today's inspiration was born during Easter cleaning, when I found unnecessary packaging for my phone. A white, solid box made of thick cardboard was begging to be given a second life.
I covered it with papers from the Cozy Cottage and Summer Time collections. Instead of a regular closure, I made the lid from a stiff transparent foil. As a culmination of the whole project, an oval decor appeared on top, tied to the box with ribbons.  

From the dies I used a small oval frame, olive branches, sunflower leaves and small twigs from the Wreath and Twigs set. To create fabric flowers, I chose die sets No. #13, sunflowers, small flowers No #12, #11 and #13.









 Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


    
       



    

   Pozdrawiam / Greetings




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz