9 lipca 2020

A box for a dreamer / Box dla marzycielki

Cześć!
Ostatnio szukałam pomysłu na urodzinowego exploding boxa, który miał być prezentem dla młodej marzycielki. W centrum boxa chciałam umieścić pudełko na pieniądze, ale nie takie zwykłe - kwadratowe, tylko coś oryginalnego, pasującego do klimatu całej pracy.
W końcu w czeluściach szuflady znalazłam stylowy, otwierany kuferek, który idealnie wpisał się w styl boxa.

Ścianki pudełka ozdobiłam tekturkami z gotowego Zestawu Urodzinowego. Ten zestaw tematyczny jest nowością w Filigrankach i muszę przyznać, że bardzo ułatwił mi pracę. Rozmiary tekturek idealnie pasują do boków boxa i nareszcie nie musiałam szukać oddzielnych tekturek związanych z urodzinami.
Linki do użytych produktów znajdziecie na końcu posta. :)

Hello!
Recently, I was looking for an idea for a birthday exploding box, which was supposed to be a gift for a young dreamer. In the center of the box I wanted to put a money box, but not so ordinary - square, only something original, matching the atmosphere of the whole work. 
Finally, I found a stylish, opening case that perfectly fitted into the style of the box. 

I decorated the walls of the box with chipboards from a Birthday Set. This thematic set is a new product at Filigranki and I must admit, that it made my job a lot easier. Chipboard's sizes fit perfectly into the sides of the box and finally I did not have to look for separate chipboards related to birthday :)
Links to the products used can be found at the end of the post :)










Wykorzystałam:
I have used:






Miłego dnia! :)
Have a nice day!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz