15 marca 2020

Cenne chwile / Precious moments

Cześć!
Zdarza Ci się tworzyć projekty dla własnego użytku? Coś kobiecego, ozdobnego jak np.: ramka na zdjęcia, pudełko na przydasie, album czy notes?
Na blogu LemonCraft znajdziesz piękne pomysły na kreatywne prezenty, które możesz dla siebie wykonać.
Mnie zamarzyło się niewielkie pudełko na zdjęcia i pamiątki z podróży. 😊

Hello!
Do you create projects for your own use? Something feminine, decorative, such as a photo frame, a box, an album or a notebook?
On the LemonCraft blog you will find beautiful ideas for creative gifts, that you can make for yourself. 
I dreamed of a small box for photos and souvenirs.😊


Pudełko wykonałam na bazie z Filigranek.
Okleiłam je papierami z kolekcji Sweet Secrets oraz Melody od LemonCraft i ozdobiłam filigrankowymi tekturkami.

I've made this box on a base from Filigranki. 
I've decorated it using papers from "Sweet Secrets" and "Melody" collections from LemonCraft, I've also added chipboards from Filigranki.


Pudełko w całej okazałości możecie obejrzeć na moim kanale YouTube:










Ponieważ pudełeczko stworzyłam specjalnie dla siebie, zaprojektowałam je tak, aby miało dwa zastosowania: oprócz przechowywania moich pamiątek pudełko może pełnić rolę ramki na pozytywne cytaty. Jesteś ciekawa jak to zrobiłam? 😉

Because I created the box especially for myself, I designed it to have two uses: in addition to storing my souvenirs, the box can act as a frame for positive quotes. Are you curious how I did it? 😏



W komplecie z pudełkiem powstała mała ramka oraz karteczki z pozytywnymi i motywującymi cytatami.
A small frame and sticky notes with positive quotes were created with the box.


W dnie pudełka oraz w ramce schowałam magnesy, dzięki którym ramkę z wybranym cytatem mogę wygodnie przymocować do spodniej ścianki pudełka i całość postawić jako dekorację w mojej pracowni. Pozytywnej motywacji nigdy dosyć! 😊

I hid magnets in the bottom of the box and in the frame, thanks to which I can easily attach the frame with the selected quote to the bottom of the box and put the whole as a decoration in my studio. Positive motivation is never enough! 😊





Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny :)
Thank you for visiting my blog :)



13 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowo, takie dwa w jednym. Ślicznie to pudełko ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje prace zachwycają Kasiu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to ciekawie zrobiłaś! I piękne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolory zainspirowała cudna lemonkowa kolekcja "Melody" :)

      Usuń
  4. Jakie to jest cudne.... jestem zauroczona ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna i delikatna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowa 😍 Zachwycający projekt. Zwłaszcza jego dwufunkcyjność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny zestaw :) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kolorystyka, fantastyczne wykonanie. Wyszło Ci prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń